معین‌های اقتصادی، رونق بخش صنعت گردشگری

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: حضور معین‌های اقتصادی در کنار مسئولان می‌تواند به توسعه صنعت گردشگری استان کمک کند.

معین‌های اقتصادی، رونق بخش صنعت گردشگریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فریدون فعالی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر شهرستان زرند گفت: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان زرند، ساخت هتل و مراکز اقامتی در این شهرستان از ضروریات است.

او افزود: با احداث هتل و مراکز اقامتی در شهرستان زرند میزان ماندگاری گردشگران در این شهرستان افزایش می‌یاید.

فعالی به اهمیت حفظ برج زرندوئیه به عنوان پیشانی گردشگری این شهرستان اشاره و بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان، آمادگی لازم برای همکاری با مالک این برج تاریخی در زمینه‌های فنی مهندسی، نظارت، اعطای تسهیلات و صدور موافقت نامه برای کاربری بخشیدن به آن را دارد.

او با اشاره به اینکه در چند سال اخیر شرکت‌های صنعتی و معدنی در احیای بنا‌های تاریخی و کاربری بخشیدن به آن‌ها نقش موثری را ایفا کرده اند، تصریح کرد: بدون شک حضور معین‌های اقتصادی در کنار مسئوولان شهرستان‌ها می‌تواند به توسعه صنعت گردشگری استان کرمان کمک شایانی کند.

فعالی به همدلی و همکاری هرچه بیشتر دست اندرکاران صنعت گردشگری شهرستان زرند برای توسعه این صنعت اشاره کرد و افزود: دغدغه شهرداری و شورای شهر برای توسعه گردشگری امیدوار کننده است.

او بیان کرد: شهرستان زرند دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی زیادی است که می‌تواند هر گردشگری را به سوی آن سوق دهد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.