فرماندار مشهد گفت: این شهرستان با دارا بودن ۲۲۷ واحد فعال صنایع غذایی و تبدیلی رتبه سوم را در میان سایر شهرستان‌های کشور در اختیار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا هاشمی فرماندار مشهد  در حاشیه بازدید از سه واحد تولیدی صنایع غذایی در مشهد گفت: مشهد با دارا بودن واحد‌های متعدد و متنوع صنایع تبدیلی رتبه نخست خراسان رضوی در این زمینه را داراست.

او افزود: این واحد‌ها در زمینه بسته‌بندی و فناوری محصولات کشاورزی و غذایی فعالیت دارند و در مجموع می‌توان گفت واحد‌های تولیدی یاد شده اهمیت شایان ذکری در استان خراسان رضوی و کشور دارند.

فرماندار مشهد ادامه داد: ارزآوری، ارزش افزوده مناسب، اشتغال زایی، تامین بازار مصرف محصولات کشاورزی و امکان نگهداری طولانی‌تر مواد غذایی و محصولات مرتبط از مولفه‌های مهم مرتبط با صنایع تبدیلی است.

هاشمی همچنین ضمن تبریک روز کارگر به کارگران این واحد‌های تولیدی در جلسه‌ای با مدیران کارخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط شهرستان، تصمیماتی در جهت حمایت از این واحد‌ها اتخاذ کرد.

بازدید فرماندار مشهد از سه واحد تولیدی صنایع غذایی و تبدیلی در اطراف مشهد در راستای عمل به تحقق شعار "جهش تولید" و در آستانه روز جهانی کارگر صورت گرفته است.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.