مدیر جهاد کشاورزی مشهد طی بازدیدی از کارخانه صنایع تبدیلی و تکمیلی تولید کننده فر آورده‌های پروتئینی از تغییر رویه کارخانه با توجه به شرایط کرونایی جهت جلوگیری از توقف فعالیت کارخانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امید طهماسبی زاده معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی مشهد طی بازدیدی از کارخانه صنایع تبدیلی و تکمیلی تولید کننده فر آورده‌های پروتئینی شامل پیتزای نیمه آماده، ساندویچ سرد، پیراشکی و خمیر پیتزا از تغییر رویه کارخانه با توجه به شرایط کرونایی جهت جلوگیری از توقف فعالیت کارخانه خبر داد.
 
او افزود: علیرغم وجود تهدیدات شیوع بیماری کرونا در میزان تولید و اشتغال برخی از واحد‌ها با به کارگیری تمهیدات لازم و تغییر رویه در شیوه عرضه محصولات کارخانه توانستند رونق را به وضع قابل قبول برگردانند.
 
مدیر جهاد کشاورزی مشهد ادمه داد: یکی از واحد‌های تولید کننده فرآورده‌های پروتئینی بیان کرد در ابتدا با توجه به اینکه محصول تولیدی به هتل‌ها و مکان‌های عمومی عرضه می‌شد با تعطیلی این اماکن به جهت جلوگیری از توقف و رکود بازار و بیکاری پرسنل تصمیم بر این شد که محصول تولیدی را به صورت نیمه آماده درب منزل و مارکت‌ها با استفاده از فضای مجازی به متقاضیان با رعایت کامل اصول بهداشتی و پروتکل‌های وزارت بهداشت عرضه کنیم.
 
طهماسبی زاده بیان کرد: این کار مانع از تعطیلی کارخانه شد و کارخانه همچنان در دو شیفت کاری با ۳۰ نفر مشغول به فعالیت می‌باشد، محصول سالم و با کیفیت تولید و به مشتریان خود عرضه می‌ کند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.