رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بم از تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و رستوران‌ها در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود اسدی پور رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بم از تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و رستوران‌ها در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: با توجه افزایش عرضه و تقاضا در بازار، نظارت‌های دامپزشکی بر واحد‌های تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی تشدید می‌ شود.

اسدی پور افزود: در ایام ماه مبارک رمضان شبکه دامپزشکی شهرستان بم به منظور کنترل و نظارت بهداشتی بر انواع گوشت و فرآورده‌های خام دامی تعداد ۳ اکیپ گشت زنی منظم در سطح شهر اقدام به بازدید از مراکز تحت پوشش می‌کند و با اجرای این طرح‌های ویژه نظارتی شاهد افزایش امنیت سلامت مردم و کاهش تخلفات خواهیم بود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بم بیان داشت:از جمله وظایف دامپزشکی نظارت بهداشتی بر تولید، استحصال، حمل و نقل، نگهداری، فرآوری و عرضه فرآورده‌های خام دامی می‌باشد که این امر بصورت مستمر در طی سال به منظور حفظ سلامت و صیانت از حقوق مصرف کنندگان انجام می‌شود که نقش به سزایی در پیشگیری از بیماری‌های قابل انتقال از غذا دارد.

او با اشاره به اینکه کنترل و نظارت‌های مستمر در ارتقای وضعیت بهداشتی جامعه بسیار حائز اهمیت است گفت: شهروندان در هنگام خرید فرآورده‌های خام دامی به لیبل درج شده بر روی بسته بندی‌ها و در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف بهداشتی با شماره تلفن ۰۳۴-۴۴۲۱۳۷۴۴ تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت نسبت به موضوع گزارش شده رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد.

انتهای پیام /ی

برچسب ها: دامپزشکی ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار