کتابم با عنوان «به یک زبان عاشق می‌شویم» در انتشارات مروارید به چاپ دوم رسید.

کمال شفیعی، شاعر کودک و نوجوان در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اثر جدیدش گفت: کتابم با عنوان « به یک زبان عاشق می شویم » در انتشارات مروارید به چاپ دوم رسید. این کتاب 80 شعر سپید کوتاه را دربرمی گیرد که برای بزرگسالان سرودم.شعر های این مجموعه ام شعارهای بسیار خوبی است زمانی که منتشر شد در کمتر از یک سال تمام شد چاپ دوم آن بنابردلایلی دیرتر به بازار آمد.فکر می کنم از این کتاب به خوبی استقبال شود.

او افزود: کتابم با عنوان « اگر درخت ها پای رفتن داشتند  قرار بود در انتشارات گویا  برای عرضه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آماده شود .تصویرگری این کتابم تمام شده بود به دلیل شیوع بیماری کرونا منتشر نشده است.این کتابم منتخبی از تمام مجموعه های شعر نوجوانم است که در سال های گذشته منتشر شد.50 شعر جدید در این کتاب آوردم تا تنوعی در آثار برای مخاطب ایجاد کنم.

این شاعر کودک و نوجوان ادامه داد: « هزار بار بیشتر » عنوان مجموعه شعر نوجوانم است که قرار بود در انتشارات مدرسه برای عرضه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آماده شود. امیدوارم شیوع بیماری کرونا زوتر تمام شود تا نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شود.شعرهای این کتاب با مضمونی اجتماعی نوشته شدند.مشغول جمع آوری مبانی تئوریک نقد ادبی با عنوان » گفتمان سکوت در رمان های ایرانی و خارجی » هستم.هنوز با هیچ ناشری برای انتشار آن صحبت نکردم.

شفیعی بیان کرد: کاری تحقیقی و پژوهشی درباره عین القضات همدانی انجام می دهم قرار است این پژوهشم در انتشارات سوره مهر منتشر شود.پژوهش های زیادی درباره عین القضات انجام شده است سعی کردم از زاویه جدید و با نگاه تازه ای این مجموعه را فراهم کنم.

 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.