خبر ارائه طرح برگزاری احتمالی نمایشگاه کتاب به صورت مجازی، موافقان و مخالفان را به میدان اظهار نظر آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، هر سال در چنین روزهایی حرف و سخن از برگزاری نمایشگاه کتاب بود؛ اما امسال شیوع بیماری کرونا از یک سو و همزمانی تاریخ همیشگی نمایشگاه کتاب با ماه مبارک رمضان، مسئولان را بر آن داشت که برگزاری این رویداد فرهنگی را به تعویق بیندازند.

هر چند صحبت از برگزاری نمایشگاه کتاب پس از خاتمه ماه رمضان مطرح شده؛ اما این امر منوط به عادی شدن شرایط کشور ناشی از بحران کرونا خواهد بود. در این میان برخی از دست اندرکاران شهری و فرهنگی هم طرح برگزاری نمایشگاه کتاب مجازی را مطرح کرده اند. طرحی که به گفته حسینی پور مدیرعامل موسسه خانه کتاب به معاونت وزارت ارشاد ارسال شده اما هنوز درباره نتیجه آن حرف و بحثی به میان نیامده است. 

با این حال به نظر می‌رسد برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت مجازی هم چالش دارد؛ تا جایی که برخی موافق آن هستند و برخی مخالف.

در ادامه فتوکامنتی کوتاه درباره خوب و بدِ برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب را ببینید:

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مصطفی
۱۹:۰۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
مسخره است//اگر مردم ما هر ساله 2 دقیقه هم کتاب میخوندن به برکت نمایشگاه بود//من خیلی ها رو میشناسم که از طریق همین حضور فیزیکی با کتاب انس گرفتند ، وگرنه که هزاران سایت در حال حاضر دارند اقدامم به فروش کتاب میکنند و بازم کسی کتاب نمیخره//من خودم بشخصه حاضرم کتاب رو حضوری و با تخفیف کمتر بخرم تا از یه سایت انلاین//حضور فیزیکی تو نمایشگاه کتاب تا یک سال شوق و ذوق کتاب خوندن رو بهم تزریق میکنه//یه سری چیزا مجازیش خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگر منظورتون از نمایشگاه کتاب همون فروش کتاب های کنکور و کمک درسیه، لازم نیست این همه پول و امکانات تلف بشه به اندازه کافی تو تلوزیون تبلیغ میشه. خبلی بیشتر از اندازه کافی هم تبلیغ میشه.
آخرین اخبار