آغاز توزیع اقلام اساسی ماه مبارک رمضان در شادگان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان از آغاز توزیع شکر و برنج در ۱۰ فروشگاه این شهرستان و در قالب طرح ضیافت ماه مبارک رمضان خبر داد.

آغاز توزیع اقلام اساسی ماه مبارک رمضان در شادگانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالامیر ناصری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان با اشاره به آغاز توزیع اقلام اساسی ماه مبارک رمضان در این شهرستان گفت: ۲۵ تن برنج با قیمت ۸۰ هزار ریال در هر کیلوگرم و ۱۰ تن شکر نیز با قمیت مصوب دولتی برای عرضه در بازار این شهرستان به فروشگاه‌های منتخب تحویل و در حال توزیع است.

او اظهار داشت: با توجه به بالا بودن مصرف اقلام اساسی در روز‌های آینده نیز برنج و شکر در بازار شادگان توزیع خواهد شد تا مردم به این اقلام با قمیت دولتی دسترسی داشته باشند. از نظر تامین گوشت و مرغ کشتار روز و منجمد در شادگان کمبودی احساس نمی‌شود و این اقلام نیز با نرخ مصوب در حال توزیع در سطح فروشگاه‌ها است.

ناصری با بیان اینکه طرح‌های ویژه نظارت بر بازار از سوی این اداره با توجه به ماه مبارک رمضان در حال اجرا است و در این ماه نیز، بازرسی مستمر انجام می‌شود، بیان کرد: ۵ گروه بازرسی شامل؛ ۱۰ بازرس، بر قیمت کالا‌های عرضه شده در بازار شادگان نظارت می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: سامانه ۱۲۴ برای طرح شکایت مردمی در نظر گرفته شده و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی می‌توانند با تماس با این سامانه، شکایت خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار