مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از توزیع مرغ با قیمت مصرف‌کننده ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان از روز شنبه هفته آینده در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  هادی سلامات مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: به‌طور هماهنگ از تاریخ ۲۵ اسفندماه در سراسر کشور توزیع مرغ ویژه ایام عید نوروز آغاز می‌شود.

وی افزود: سهمیه اختصاصی مرغ منجمد استان یک هزار و ۶۵۰ تن است که بخشی در سردخانه‌های اهواز و آبادان موجود است و بقیه از استان‌های فارس و اصفهان وارد استان می‌گردد.

سلامات ادامه داد: ۵۰۰ تن مرغ گرم با کشتارگاه‌های اهواز بسته شد که ۱۵۰ تن قبل از عید و مابقی بعد از عید به دست مردم می‌رسد که از ۱۵۵ تن گوشت قرمز وارداتی ۱۰۰ تن برای بیمارستان‌ها، مراکز انتظامی و نظامی و مراکز آموزشی و ۵۵ تن برای توزیع فروشگاهی تقسیم شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: ۱۲۰ تن گوشت قرمز دیگر به استان اختصاص یافت که در روز‌های آینده برای توزیع در روز‌های پایانی سال وارد استان می‌شود همچنین آمار جوجه‌ریزی در روز‌های گذشته نسبت به ماه مشابه سال قبل و همچنین نسبت به دی و بهمن امسال افزایش پیدا کرد به همین دلیل در چند روز آینده بازار مرغ در کشور متعادل می‌شود.

انتهای پیام/م

آغاز توزیع گوشت و مرغ در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.