مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: ١٩٧ هزار تن گندم از ابتدای سال جاری تاکنون در بندر امام خمینی (ره) تخلیه شده است.

عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بندر امام خمینی (ره) به عنوان یکی از مهم‌ترین دروازه‌های ورودی کالای اساسی و یکی از حلقه‌های برجسته زنجیره تأمین کالا، با تخلیه ۶ فروند کشتی در عملیات شبانه‌روزی موفق به تخلیه ١٩۶ هزار و ٧٠۴ تن محموله گندم شد.

او با اشاره به تمهید کلیه امکانات برای تسریع در روند خروج کالا‌های اساسی از بندر امام خمینی (ره) با همکاری بین بخشی بیان داشت: تاکنون ١١۶ هزار تن از محمولات گندم به وسیله ناوگان ریلی و جاده‌ای به اقصی نقاط کشور حمل شده است.

دریس در ادامه به تخلیه ۶٩٠ هزار تن کالای اساسی در مدت مذکور در این مجتمع بزرگ تجاری کشور اشاره و تصریح کرد: تخلیه این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ١۵ درصد رشد را نشان می‌دهد که حکایت از مجموعه تلاش‌های بی‌وقفه، امکانات و تجهیزات پاسخگوی این مجتمع بزرگ بندری برای تخلیه و بارگیری انواع کالا‌ها دارد.

براساس این گزارش؛ تاکنون یک میلیون و ۶١۵ هزار تن انواع کالا در مجتمع بندری امام خمینی (ره) تخلیه و بارگیری شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.