پلمب ۱۴۰ واحد صنفی به دلیل تخلف از مصوبات در بندر امام خمینی (ره) / بازداشت ۴۱ نفر به علت رعایت نکردن دستورات

جانشین رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) از پلمب ۱۴۰ واحد صنفی متخلف از مصوبات شورای تامین شهرستان ماهشهر در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید خندانی، جانشین رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) با بیان اینکه بر اساس مصوبات شورای تامین شهرستان ماهشهر کلیه اصناف غیر ضروری باید تعطیل باشند گفت: با دستور قضایی تا روز دوشنبه ۱۴۰ واحد صنفی به دلیل تخلف از مصوبات توسط نیرو انتظامی پلمب شدند.

او افزود: از جمله پلمبی ها، نمایندگی ایران خودرو بوده است که به دلیل سرپیچی از دستورات قضایی در خصوص تعطیلی اصناف غیر ضروری پلمب شد.

خندانی با اشاره به زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بیان داشت: تاکنون نیز ۴۱ تن به دلیل باز کردن غیر قانونی پلمب قضایی و رعایت نکردن دستورات، بازداشت شدند.

جانشین رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) از بازداشت شدن افرادی خبر داد که اقدام به بازگشایی اصناف غیر ضروری و ممانعت از اجرای قانون می‌گردند.

وحید خندانی تصریح کرد: بر اساس اطلاعیه اداره صنعت، معدن و تجارت به واحد‌های صنفی؛ تنها نانوایی ها، میوه و تره بار، داروخانه ها، تاکسی ها، قصابی و مرغ فروشی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و پمپ بنزین‌ها با تا توجه به تامین مایحتاج ضروری مردم می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و دیگر صنوف باید تعطیل شوند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار