تمام ورودی های شهر اعم از اصلی و فرعی به صورت مطلق مسدود گردند و بجز ورودی شهرستان های اهواز و باغ ملک سایر وردی ها از جمله سیلو بسته خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در جلسه قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا شهرستان رامهرمز مقرر گردید همچنان بر تعطیلی اصناف و بازار نظارت دقیق از سوی نهاد‌های مربوطه صورت پذیرد و بجز فروشگاه‌های مواد غذایی، سایر اصناف تعطیل و در صورت تخلف واحد‌های متخلف پلمب گردند.

مقرر گردید تمام ورودی‌های شهر اعم از اصلی و فرعی به صورت مطلق مسدود گردند و بجز ورودی شهرستان‌های اهواز و باغ ملک سایر وردی‌ها از جمله سیلو بسته خواهد شد و از ۲ ورودی ذکر شده (اهواز و باغ ملک) فقط به موارد اضطراری اجازه ورود به شهرستان داده خواهد شد.

مردم توجه نمایند در روز‌های تعطیلی پیش رو، بخصوص در روز ۱۳ فروردین تمامی اماکن تفریحی شهر (من جمله پارک ها) و خارج شهر (اعم از بخش‌ها و روستا‌های حومه) نیز تعطیل و تحت کنترل خواهد بود و هماهنگی‌های لازم در این زمینه با همه نهاد‌ها صورت گرفته است.

 به منظور کنترل اوضاع و قطع زنجیره انتقال کرونا و برای سلامتی خود و اطرافیان و رعایت قواعد نوع دوستی و انسانی در خانه بمانید و تفریحات و دید و بازدید‌ها را به بعد از شکست کرونا و بازگشت آرامش و سلامت به جامعه موکول نمایید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.