کارگران آرامستان‌ها هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی ممکن است دچار مشکل شوند.

فعالیت در آرامستان‌ها از سخت‌ترین مشاغل استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صبح امروز و به مناسبت هفته کار و کارگر، شهردار و جمعی از مدیران شهرداری با حضور در آرامستان بهشت محمدی از کارگران این سازمان تجلیل بعمل آوردند.

حشمت اله صیدیشهردار سنندج اظهار داشت: شهرداری‌ها بعنوان یک نهاد مردمی وظایف بسیار مهم و خطیری در راستای خدمات رسانی به شهروندان و رفع مشکلات شهری برعهده دارند.

او بیان کرد: کارگران شهرداری‌ها جزء نیرو‌های بسیار خدوم و زحمتکش هستند که بصورت شبانه روزی و در بخش‌های مختلف در حال فعالیت هستند و خوشبختانه شهروندان هم قدردان زحمات این قشر زحمتکش هستند.

شهردار سنندج گفت: همواره شهرداری‌ها در بحرانها، حوادث و مناسبت‌های مختلف در سطح شهر در خط مقدم خدمات رسانی و امداد رسانی هستند که کارگران در ارائه این خدمات نقش بسزایی را ایفا ء می‌کنند.

مهندس صیدی عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا یکی از بحران‌هایی بود که کل جهان را در برگرفت و در دو ماه اخیر شاهد تلاش همه جانبه تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها بودیم که تلاش شهرداری‌ها در راستای کاهش شیوع این ویروس منحوس قابل توجه بوده است.

وی افزود: سازمان‌ها آرامستان‌ها به دلیل نوع فعالیت کاری خود یکی از سازمان‌هایی است که فعالیت در آن به خاطر شرایط روحی مراجعان آن از سخت‌ترین مشاغل است.

صیدی عنوان کرد: یکی از بخش‌های مهم شهرداری که در این ایام با از خود گذشتگی و ایثار تلاش خالصانه‌ای داشتند کارکنان و کارگران سازمان آرامستان‌ها بودند که نقش مهمی را ایفاء نمودند.

او ضمن تبریک فرا رسیدن هفته کار و کارگر به تمامی کارگران بویژه کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری سنندج از زحمات کارگران سازمان آرامستان‌ها که هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی ممکن است دچار مشکل شوند؛ تقدیر و تشکر نمود.

در پایان این دیدار و به مناسبت هفته کار و کارگر از کارگران سازمان آرامستان‌ها با اهداء لوح و هدایا تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.