مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از پلمپ ۲۰ مغازه غیرمجاز در حد فاصل میدان کوهنورد تا میدان حجاب خبر داد.

پلمب ۲۰ مغازه غیرمجاز در سنندجفواد کریمی مدیر شهرداری منطقه سه سنندج به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، از پلمپ ۲۰ مغازه غیرمجاز در حد فاصل میدان کوهنورد تا میدان حجاب خبر داد و گفت: در راستای بند ۲۴ ماده ۵۵ آراء کمیسیون ماده صد این مغازه‌ها که به صورت غیرمجاز به تجاری تبدیل شده بودند پلمپ شد.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اظهار داشت: متاسفانه یکی از مواردی که شهرداری با آن مواجه است مبحث تغییر کاربری خودسرانه ملک شخصی توسط شهروندان است.

او عنوان کرد: برابر قانون شهرداری موظف است طبق ضوابط نقشه املاک در پروانه‌های ساختمانی صادره در خصوص نوع استفاده از ساختمان و چنانچه برخلاف مندرجات پروانه در ملک غیرتجاری، استفاده تجاری شود، شهرداری می‌تواند با ارجاع به کمیسیون و صدور رای نسبت به پلمپ آن اقدام نماید.

او تصریح کرد: برخی از شهروندان ملک‌های ساختمانی خود را به صورت غیرقانونی به کاربری تجاری تبدیل و آن را مورد استفاده قرار داده و یا اجاره داده بودند.

او از پلمپ ۲۰ مغازه غیرمجاز در حد فاصل میدان کوهنورد تا میدان حجاب خبر داد و گفت: در راستای بند ۲۴ ماده ۵۵ آراء کمیسیون ماده صد این مغازه‌ها که به صورت غیرمجاز به تجاری تبدیل شده بود؛ پلمپ شدند.

کریمی اضافه کرد: این ملک‌ها در حد فاصل میدان کوهنورد تا میدان حجاب شناسایی و در کمیسیون ماده صد، آراء آن صادر و پلمپ شد.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج خاطرنشان کرد: از تمام معابر سطح منطقه بازدید به عمل خواهد آمد و املاکی که تغییر کاربری داده شده اند پلمپ خواهد شد و در کمیسیون ماده صد تعیین تکلیف می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.