پویش پاکسازی حریم جاده های استان مرکزی از زباله با به کار گیری کارگران روز مزد آسیب دیده از کرونا در حال اجراست.

جمع آوری ۶۲ تن زباله از حریم جاده‌های استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  پویش پاکسازی حریم جاده‌های استان مرکزی از زباله با همکاری دستگاه‌های اجرایی خانه‌های مردم نهاد در حا ل اجراست.

علی اکبر بصیری مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این پویش با همکاری دستگاه‌های اجرایی خانه‌های مردم نهاد و مردم با مدیریت شرکت توزیع نیروی برق استان در حال اجراست.

بصیری افزود: این پویش از هجدهم فروردین شروع شده است و تا کنون در مدت ۱۵ روز اجرای این پویش ۶۲ تن زباله از حریم جاده‌ها جمع آوری شده است.

او اضافه کرد: این طرح علاوه بر پاکسازی حریم جاده‌ها به یاری کارگران روز مزد آسیب دیده از کرونا هم شتافته و روزانه ۴۰ کارگر در این پویش فعالیت می‌کنند و برای هرروز کاری ۱۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

طرح اجرای زمین پاک از هجدهم فروردین از سوی گروهی از خیرین و سازمان‌ها با مشارکت شرکت توزیع برق استان در اراک آغاز شد و تا کنون محور‌های اراک - فراهان، اراک - تهران، اراک- تالاب میقان، اراک- خمین، اراک-شازند، اراک- داودآباد، اراک به فرودگاه و تره‌بار از زباله پاک‌سازی شده اند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.