معاون هماهنگ کننده سپاه در جریان سفر به استان مرکزی: جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند تلاش مضاعف و روحیه خستگی ناپذیری است.

معاون هماهنگ کننده سپاه در جریان سفر به استان مرکزی، در جلسه قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم سپاه حضرت روح الله استان گفت: جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند تلاش مضاعف و روحیه خستگی ناپذیری است.

سردار محمد رضا نقدی افزود: مقوله جهش با پیشرفت کاملا متفاوت است، جهش سرعت چند برابری دارد و به یکباره تحول اساسی را در پی خواهد داشت.

او افزود: مشارکت دادن مردم و راه اندازی مراکز تولیدی و اقتصاد مقاومتی نیازمند ایجاد جاذبه بیشتر برای هر طرح و پروژه‌ای است. این جاذبه و برجسته کردن پروژه می‌تواند در موفقیت و به ثمر نشستن آن کار و آن منطقه جغرافیایی که تولید در آنجا انجام می‌شود موثر باشد.

سردار نقدی گفت: امروز باید در کنار توجه به زیر ساخت‌ها و فراهم کردن زمینه‌های تولید، توجه به رونق دادن، مطرح کردن و معرفی قطب‌ها و مراکز تولید را در تصمیم گیری‌ها مدنظر قرار داد.

او با اشاره به اینکه امروز فراگیر بودن شهرت هر مرکز تولیدی بیانگر به وجود آمدن موفقیت برای آن منطقه است، ابراز داشت: برنامه ریزی برای تبلیغات و جانمایی درست از اقدامات هر قطبی می‌تواند در به وجود آمدن موفقیت و رونق آن تاثیر بسزایی داشته باشد که خوشبختانه استان مرکزی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.

سردار نقدی گفت: بازاریابی و فروش قوی در کنار تولید بایستی با برنامه ریزی قوی دنبال شود؛ اگر قرار باشد تولید ادامه داشته باشد و مستمر باشد لازمه اش بازارفروش قوی است. باید دقت بیشتری در شکستن انحصار‌ها و ورود به بازار‌های جدید به ویژه بازار‌های بین‌المللی داشت و تحقق شعار سال، زمانی اجرا می‌شود که با خلق ایده‌های نو، این انحصار‌ها شکسته شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه این را هم گفت که امروز بلای جان تولید خام فروشی است؛ الحمدلله ظرفیت‌های بسیارخوبی در سراسر کشور به ویژه استان مرکزی است که بتواند از سرمایه‌های کشور بهترین استفاده را داشته باشد تا جهش تولید با مشارکت مردم به طور واقعی محقق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.