مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک قم از راه‌اندازی نخستین پیست حرفه‌ای دوچرخه‌سواری در بوستان آموزش ترافیک پردیسان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، علی نیک ،مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت:نخستین پیست حرفه‌ای دوچرخه‌سواری در بوستان آموزش ترافیک پردیسان  راه‌اندازی و خط کشی شد.

او با اشاره به آخرین اقدامات انجام‌شده در بوستان آموزش ترافیک شهرداری قم، افزود: بوستان آموزش ترافیک پردیسان شامل هفت پیست منحصربه‌فرد بوده که به مرور اقدامات طراحی، اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه یکی از پیست‌های پیش‌بینی‌شده در این بوستان ترافیکی، مربوط به دوچرخه‌سواری است، ادامه داد: این پیست کاملاً حرفه‌ای و با الگوبرداری از پیست شهر زوریخ طراحی‌شده است که پذیرای علاقه‌مندان به این رشته ورزشی خواهد بود.

نیک عنوان کرد: این پیست در چندین مرحله به همت همکاران سازمان حمل‌ونقل و ترافیک به‌صورت دستی خط کشی شده که این خط کشی‌ها شامل مراحل طراحی، آکس گیری، اجرای خط کشی، پاشیدن گلس بید (جهت ایجاد انعکاس نور در شب) و پاکسازی بوده است.

او با تأکید بر اینکه این پیست در کنار ایجاد ظرفیت‌های مناسب دوچرخه‌سواری سبب ارتقای حرفه‌ای این رشته ورزشی در قم می‌شود،گفت: با توجه به ویژگی‌های این پیست‌ها در این بوستان ترافیک به زودی شاهد برگزاری مسابقات کشوری و حتی جهانی در پیست‌های هفتگانه خواهیم بود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار