مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شادگان گفت: ۶۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان اهدا شد.

عبدالرضا هنرمند مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: وظیفه ذاتی کمیته امداد، توانمندسازی اقشار محروم، نیازمند و کم درآمد جامعه است و این مهم با کمک‌های خیرین و مردم سخاوتمند محقق شده که یار و همراه همیشگی این نهاد یاری رسان هستند.

اهدا ۶۳ سری جهیزیه به نوعروسان شادگانی

او افزود: ازدواج که سنت پیامبر اکرم (ص) است و سبب کاهش فساد‌های اخلاقی در جامعه می‌شود، اما برخی از افراد به دلیل مشکلات مالی و درآمد کم قادر به ازدواج و آغاز زندگی مشترک نیستند.

هنرمند اظهار داشت: به همین منظور، کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شادگان با همکاری موسسه خیریه حضرت رقیه سلام الله علی‌ها این شهرستان، تصمیم گرفت جهیزیه نوعروسان و زوج‌های نیازمند را تامین و در اختیار آن‌ها قرار دهد.

اهدا ۶۳ سری جهیزیه به نوعروسان شادگانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شادگان ادامه داد: در این رابطه، ۶۳ سری جهیزیه به ارزش ۶۰ میلیون ریال و مجموع ۷۸ میلیارد ریال به نوعروسان این شهرستان تحویل داده شد و توانستند این زوج‌ها زندگی مشترک خود را در آرامش و بدون دغدغه تهیه لوازم منزل آغاز نمایند.

این مقام مسئول تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) شادگان همچنان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای حمایت نیازمندان و مددجویان تحت پوشش این نهاد است.

اهدا ۶۳ سری جهیزیه به نوعروسان شادگانی

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.