فرمانده کل سپاه گفت: ازدواج مظهر زیبای یکی شدن است و از تمامی خیران می‌خواهیم در رفع موانع این اقدام به جوانان کمک کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در مصلی نماز جمعه این شهرستان در آیین اهداء ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان گفت: از منطق قرآن، زوج‌ها از نفس یکدیگر و از یک وجود واحد هستند، ولی خلقت آن‌ها از دو مسیر شکل گرفته است.

او افزود: زوجین نفس واحده هستند و گوهر خلقتشان یکی است و از ابتدا یکی بودند و دوباره به هم پیوستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: ازدواج مظهر زیبای یکی شدن و فلسفه و نتیجه زندگی مشترک آرامش است و همانطور که در قرآن و روایات آمده، خداوند در بین ازوام مودت، مهربانی و رحمت قرار داده است.

سردار سلامی بیان کرد: ما در جایگاه خود دست یاری به سوی تمامی دستگاه‌های دولتی، خیران و انسان‌هایی که صاحب قلب‌های مهربان هستند، دراز می‌کنیم و دست‌های آن‌ها را می‌فشاریم تا بتوانیم قدری از مشکلات را به فضل الهی رفع کنیم.

احداث مدرسه، درمانگاه و ۱۰۰ واحد مسکونی در شهرک های ماهشهر

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در ادامه سفر‌های استانی با دستور مقام معظم رهبری و فرمان‌های مستمر ایشان درخصوص کمک، امداد و رفع فقر و محرومیت در بعضی از مناطق کشور، به استان خوزستان آمدیم.

او افزود: در اولین روز سفر به استان خوزستان، شهرستان ماهشهر را انتخاب کردیم و از شهرک‌های اقماری این شهرستان از جمله؛ شهرک طالقانی و چمران بازدید کردیم و از نزدیک مشکلات ساکنان این مناطق را مشاهده کردیم.

سردار سلامی تصریح کرد: در این سفر پروژه‌های اشتغالزایی و کارگاه‌های اشتغال برای دختران و پسران در برخی از این شهرک‌ها پیش بینی کردیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران، احداث مدرسه، درمانگاه، احداث ۱۰۰ واحد مسکونی برای هموطنان ساکن این شهرک‌ها که فاقد سرپناه مناسب هستند، توزیع بسته‌های معیشتی از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد.

او در ادامه ابراز امیدواری کرد که ان شاءلله با مشارکت تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی که از بضاعت مالی خوبی برخوردارند، بر مشکلات موجود در شهرک‌های طالقانی و چمران غلبه کرده و هرچه سریع‌تر شاهد رفع آن‌ها باشیم، چراکه توانایی ما از مشکلات بیش‌تر است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.