تصاویر فاش شده از حالت تاریک برنامه فیسبوک در سیستم‌عامل iOS

به تازگی اسکرین‌شات‌هایی از حالت تاریک برنامه فیسبوک در سیستم‌عامل iOS فاش شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون مدتی است که به لطف نسخه جدید سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS،  تقریبا همه کاربران با حالت تاریک آشنا هستند. اما هنوز برنامه‌هایی وجود دارند که از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند. بعضی اوقات این برنامه‌های بسیار معروف هستند.

یک قابلیت بسیار مهم در برنامه فیسبوک در هر دو سیستم‌عامل اندروید و آی‌او‌اس فراموش شده و آن حالت تاریک (Dark Mode) است. در حالی که اینستاگرام و مسنجر به این قابلیت دسترسی پیدا کرده‌اند، هنوز باید برای دیدن حالت تاریک در فیسبوک صبر کرد.

اما این مسئله بدان معنا نیست که حالت تاریک برای مدت بیشتری به فیسبوک اضافه نمی‌شود. در واقع ما اکنون چیزی در دست داریم که می‌تواند ثابت کند فیسبوک در حال آماده سازی حالت تاریک مخصوص برنامه فیسبوک سیستم عامل آی‌اواس است.

حالت تاریک در فیسبوک آی‌اواس

یکی از خبرگزاری‌های فناوری برای اولین بار توانست گزینه حالت تاریک را در نرم‌افزار iOS فیسبوک کشف کند. پس از آن یک سایت دیگر برای اولین بار چند اسکرین شات از حالت تاریک محیط نرم‌افزار فیسبوک منتشر کرد که به نظر می‌رسد در سیستم‌عامل آی‌اواس است.


بیشتر بخوانید:افزایش ۲۰ درصدی فعالیت هکر‌ها در پی شیوع ویروس کرونا 


تصاویر فاش شده از حالت تاریک برنامه فیسبوک در سیستم‌عامل iOS

اطلاعات به دست آمده از اسکرین‌شات‌های منتشر شده از حالت تاریک فیسبوک

با توجه به اسکرین شات‌های منتشر شده از این برنامه، به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان فیسبوک تصمیم گرفته‌اند به جای استفاده از مشکی، رنگ طوسی را جایگزین کنند. حالت تاریک عرضه نشده را می‌توان از فهرست تنظیمات داخل برنامه فعال کرد، اما زمانی که این ویژگی نهایی شود.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه حالت تاریک فیسبوک اعلام نشده است. البته با توجه به این که شواهد موجود به ما از عرضه این ویژگی برای تعداد محدودی از کاربران خبر می‌دهد به نظر نمی‌رسد تا رسیدن حالت تاریک به اکثر گوشی‌ها زمان زیادی باقی مانده باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.