فرماندار ماهشهر گفت: دوم اردیبهشت ماه هر سال یادآور ۲ رویداد مهم در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند فرماندار بندر ماهشهر گفت: دوم اردیبهشت ماه هر سال یادآور ۲ رویداد مهم در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی است. در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ در حالی که هنوزمدت کوتاهی از پیروزی شکوهمند انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران سپری نشده بود، با تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل گرفت.

او افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نمادی ارزشمند است که ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با پیروی از سالار شهیدان امام حسین (ع) عزت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی و معنویت، نقش تعیین کننده‌ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران ایفا کند.

بیرانوند بیان داشت: ضمن گرامیداشت یاد رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی، دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) این نیروی مکتبی و مردمی و همه سبز پوشان پر افتخار، حماسه‌ساز سپاه پاسداران و ملت مسلمان ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.