مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: سپاه پاسداران مردمی‌ترین نهاد انقلابی است که تشکیل ـن در روز‌های انقلاب، معادلات دنیا را به هم زد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار عباس یوسفی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان گفت: دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) باید از جوانب مختلف تجزیه و تحلیل شود و تنها به ارسال یک پیام اکتفا نکنیم، چرا که تشکیل این نهاد در دل انقلاب، معادلات دنیا را به هم زد.

او افزود: سپاه پاسداران تنها یک نهاد نظامی نیست، تنها یک سازمان راهبردی و امنیتی نیست بلکه سپاه، به واسطه تدبیر معمار کبیر انقلاب و تفکرات مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مردمی‌ترین نهاد انقلابی دنیا است. نهادی که با رویش بسیج در دل همه اقشار و اصناف و اقوام ایران زمین، ریشه زد و به ثمر نشست.

یوسفی اظهار داشت: سپاه مثل یک نهال پر طراوت در اوایل انقلاب کاشته شد در دوران دفاع مقدس ریشه دواند در بحران‌های پس از جنگ، شکل گرفت و ثمر اجتماعی داد و امروز به یک شجره طیبه‌ای تبدیل شده که هر شاخ و برگش می‌تواند سایه‌ای مستدام بر سر اقتدار و امنیت مردم ایران و بلکه مظلومان جهان باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: به لطف پروردگار و حرمت خون شهداء، همانقدر که سپاه همچون خاری، چشم دشمنان نظام و انقلاب و کشور ایران را آزار می‌دهد به همان اندازه نزد اقشار مختلف مردم کشورمان و به خصوص محرومان و البته کشور‌های منطقه که مورد ظلم استکبار هستند، همچون یک کوه استوار و یک بازوی قدرتمند به محبوبیت رسیده و این محبوبیت و مقبولیت باعث خشم امپراطوری‌های پوشالی غرب شده است.

او اذعان داشت: در دوران جنگ نرم به سر می‌بریم و رسالت رسانه‌ها بسیار حساس و سنگین شده است، چرا که خبرنگاران جوان و انقلابی ما به عنوان افسران این جنگ، باید با شلیک حقایق و ارسال تیتر‌های دشمن شکن از ماهیت جهادی و ماموریت‌های الهی این روز‌های سپاه بگویند و بنویسند تا مردم دنیا به عظمت و اقتدار مردمی‌ترین نهاد نظامی، سیاسی، اجتماعی و جهادی دنیا پی ببرند و حکومت‌های ماسک دزد و پوشالی هم بدانند که با وجود این نهاد مردمی که ریشه در فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس دارد، حتی اجازه چپ نگاه کردن به حریم این خاک مقدس و این مردم انقلابی را ندارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.