فرمانده تیپ ۷۲ احتیاط پایه اندیمشک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

 سرهنگ ستاد علی ساکی فرمانده تیپ ۷۲ احتیاط پایه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بصیرت و دوراندیشی حکیمانه حضرت امام (ره) در تشکیل نهادی مقتدر و جهادی و برخاسته از متن مردم و انقلاب، برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله موفق و پیروزمندانه با توطئه‌ها و فتنه‌آفرینی‌های جبهه ضدانقلاب و معاندین نظام اسلامی به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همان روز‌های نخستین پس از پیروزی انقلاب در بهمن ۱۳۵۷ از الطاف خفیه الهی و جلوه‌های حمایت خداوندی از ملت ایران به شمار می‌رود.

او بیان داشت: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از عرصه‌ها و صحنه‌های شکوهمندی است که با درخشش نقش‌های خطیر پاسداران انقلاب اسلامی، توطئه‌های ضد انقلاب اسلامی و ضد ایرانی دشمنان قسم‌خورده ملت ایران در مقیاس ملی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، با ناکامی و رسوایی مواجه شده و عظمت و شکوه خیره‌کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی سپهر جهانی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

سرهنگ ساکی بیان داشت: با تعظیم به مقام شامخ شهیدان تاریخ‌ساز نیرو‌های مسلح بویژه سیدالشهدای مقاومت اسلامی، سردار سپهبد قاسم سلیمانی و تجلیل ازمجاهدت‌ها و نقش‌آفرینی‌های تحسین‌برانگیز پاسداران انقلاب اسلامی در آزمون‌های بزرگ قدردانی می نمایم.

 فرمانده تیپ ۷۲ احتیاط پایه تصریح کرد: امروز بیش از 40 سال تجربه همسنگری و وحدت مقدس ارتش و سپاه در این مسیر عزت، هم‌دلی و همراهی ارزشمندی را در بازوان اقتدار نظام اسلامی ایجاد کرده و تقویت کننده اراده خلل ناپذیر امت اسلام در جغرافیای مقاومت شده است. این روز فرخنده بر فخرآفرینان سبز پوش سپاهی مبارک.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.