فرماندار تفت: با برگزاری رزمایش مواسات خیران یک‌بار دیگر پیشتازی خود در امور خیر به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار فرماندار شهرستان تفت در جلسه ستاد همیاری اجتماعی شهرستان، گفت: با همکاری همه مؤسسات و انجمن‌های خیریه در سطح شهرستان در روند برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مؤمنانه برای نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا نیز تفتی‌ها یک‌بار دیگر پیشتازی خود را در امور خیر به نمایش بگذارند.

او افزود: با شیوع این بیماری در سطح شهرستان و با درخواست مؤسسات خیری و کانون‌های سلامت محله اهالی شهرستان تفت با کمک‌های مردمی  به مراکز درمانی و نیازمندان و تهیه ملزومات پزشکی در کارگاه‌های خانگی گام‌های بلندی در کنترل ویروس کرونا در سطح شهرستان برداشته‌اند.

فرماندار تفت به هدف برگزاری جلسات ستاد همیاری اجتماعی این شهرستان اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین دلیل برگزاری جلسات این ستاد تأکید بر  همکاری نیازمندان از سوی مؤسسات و انجمن‌های خیریه است.

او ادامه داد: در اجرای این رزمایش انجمن‌ها و مؤسسات خیریه شهرستان تفت از پتانسیل مساجد و هیئت‌های مذهبی سطح این شهرستان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیری استفاده کنند.

نوکار تصریح کرد: با همکاری و هماهنگی بین انجمن‌ها و مؤسسات خیریه در سطح شهرستان وظیفه جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیری و توزیع آن با حفظ کرامت‌های انسانی بر عهده خود انجمن‌ها و مؤسسات خیریه است و دستگاه‌های دولتی نقشی به همین منظور ایفا نمی‌کنند.

در ادامه این جلسه نماینده‌های مؤسسات خیری، کانون‌های سلامت محله و گروه‌های خیری شهرستان و هم‌چنین مسئولان دستگاه‌های ذیربط به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون اجرای هر چه‌بهتر طرح همیاری اجتماعی در سطح شهرستان تفت پرداختند و تصمیمات لازم برای پوشش نیازمندان کل بخش‌ها و مناطق شهری و روستایی این شهرستان گرفته شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار