در مراسمی باحضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد از طلاب جهادگر خط مقدم ویروس کرونا تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  آیت الله محمد رضا  ناصری یزدی، نماینده، ولی فقیه استان و امام جمعه یزد در دیدار با طلاب جهادی،  مواسات و یاری رساندن به بندگان خداوند را از بزرگترین امور تاکید شده در آیات و روایات دانست و گفت: بنا بر روایات، گره گشایی از امور بندگان، مایه آمرزش گناهان شمرده شده است.

او افزود: فعالیت اخیر طلاب در عرصه خدمت رسانی مبارزه با ویروس منحوس کرونا، حرکتی بسیار عظیم در استان یزد است.

آیت الله ناصری در ادامه به خاطره‌ای از زمان فراگیری بیماری وبا در نجف اشاره کرد و ادامه داد: آیت الله شیخ غلامرضا فقیه خراسانی، در آن شرایط که کسی به طلاب توجهی نمی‌کرد، درس را تعطیل کرد و به پرستاری از طلاب پرداخت و به صورت ناشناس، لباس‌های طلبه‌های بیمار را از شهر خارج کرده و پس از شستشو و خشک کردن، لباس‌ها را درب حجره‌ها می‌گذاشت.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد تصریح کرد: نباید از این نکته غافل شد که خداوند هیچ حادثه‌ای را نمی‌آورد مگر اینکه نعمت‌هایی در کنارش وجود داشته باشد.

امام جمعه یزد به پیروزی طلاب یزدی در این امتحان بزرگ الهی تاکید کرد و گفت: امیدوارم به لطف خداوند طلاب یزدی همیشه در همه کار‌ها وفعالیت جهادی پیش قدم و استوار باشند و اخلاص استوار وراسخ خود را همچون گذشته تقویت کرده و به راه خود ادامه دهند.

در ادامه مسئولان حوزه علمیه استان یزد از فعالیت‌های حوزوی در عرصه خدمت رسانی و مقابله با ویروس کرونا گزارشی جامع ارائه دادند.

درپایان این مراسم  با حضور نماینده، ولی فقیه ومسئولان استانی از نمایندگان طلاب خواهر وبرادر جهاد گر تقدیر شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار