رئیس کمیته امداد شهر نیر گفت: رزمایش گسترده مواسات و همدلی با همبستگی نهاد‌های مردمی در نیر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد باقری دهج، رئیس کمیته امداد نیر در جلسه هم‌اندیشی در خصوص برنامه‌های ماه مبارک رمضان که با حضور امام‌جمعه نیر، فرمانده بسیج ثارالله و رئیس هلال‌احمر این شهرستان برگزار شد، گفت: رزمایش گسترده مواسات و همدلی با همبستگی نهاد‌های مردمی، هیئت امناء مساجد و مشارکت همه‌جانبه مردمی و مسئولان برای کمک به نیازمندان آسیب دیدگان از بیماری کرونا در نیر اجرا می‌شود.

دهج با اشاره به نقش مهم مراکز نیکوکاری محله در این رزمایش، افزود: باهم افزایی انجام‌شده شماره حساب مشترکی برای دریافت کمک‌های مردمی جهت تحقق برنامه‌های رزمایش گسترده مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان منطقه مشخص شود.

رئیس کمیته امداد نیر پیشنهاد هر مسجد به عنوان یک پایگاه در ماه مبارک رمضان را ارائه کرد و ادامه داد: هیئت امنای مساجد با کمک خیران نقش مؤثر در اطعام نیازمندان و اجرای رزمایش دارند.

او بابیان اینکه کمک‌های دریافتی از ابتدای ماه مبارک رمضان به‌ طور مستمر بین نیازمندان نیر توزیع می‌شود، بیان کرد: مقرر شد سپاه نیر از بانک اطلاعات مددجویان و نیازمندان شناسایی‌شده از سوی کمیته امداد و بهزیستی برای ارائه خدمت در این رزمایش استفاده کند.

به‌ منظور مقابله با ویروس کرونا پنج هزار و ۶۰۰ عدد ماسک بهداشتی نانو طی دو مرحله در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نیر توزیع شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.