معاون رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۵۰ درصد سهمیه کالا‌های اساسی ماه رمضان برای مشهد و ۵۰ درصد برای شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی غفوری‌مقدم معاون رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به توزیع کالا‌های اساسی در ماه مبارک رمضان،گفت: ۵۰ درصد سهمیه کالا‌های اساسی ماه رمضان برای مشهد و ۵۰ درصد برای شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است.
 
او افزود: امسال سهمیه ۴ هزار و ۴۴ تن برنج هندی برای استان در نظر گرفته شده که قیمت هر کیسه آن برای مصرف‌کننده ۸۰ هزار تومان است.

معاون رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: شکر سهمیه‌ای هم که برای استان ۴ هزار و ۴۴ تن بوده که قیمت هر بسته ۱ کیلویی آن ۵ هزار و ۹۰۰ تومان است.

غفوری‌مقدم بیان کرد: ۲ هزار و ۲۲ تن مرغ منجمد و هزار و ۲۱۳ تن گوشت گوساله منجمد نیز با قیمت هر کیلو ۴۲ هزار تومان برای توزیع در بازار در نظر گرفته شده است.
 
 او تصریح کرد: ۴هزار و ۴۴ تن روغن نباتی نیز به استان تحویل داده شده که قیمت آن بر اساس قیمت مصوب یعنی قیمت روی کالا بوده و اختلاف قیمتی در بازار وجود ندارد.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.