معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: بخشی از ملزومات پیشگیری و مقابله با کرونا از داخل و خارج استان تامین و به صورت رایگان بین دانشگاه‌های علوم پزشکی توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در حاشیه بازدید از انبار کمیته تامین، توزیع و نظارت بر توزیع کالا‌های مورد نیاز برای پیشگیری و مقابله با کرونا در استان گفت: از زمان شکل‌گیری این کمیته در استان با همیاری و کمک فعالان اقتصادی بخش خصوصی و همکاری دستگاه‌های اجرایی، قضایی و نظارتی تلاش شد که ملزومات پیشگیری و مقابله با کرونا تامین شود.

او تصریح کرد: امروز ۱۰ هزار ماسک اف. اف. پی، هفت هزار و ۸۱۰ عدد کلاه، ۴۰ هزار عدد کاور کفش، ۴۰۰ عدد ملحفه تخت، پنج هزار و ۳۰۰ آستینچه، ۵۰۰ شیلد و ۲۱۰ دست لباس یکسره ضد کرونا توزیع شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ضمنا مقدار بسیاری ماسک، دستکش معاینه، کاور کفش، الکل و تب سنج نیز تاکنون بین دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان رضوی و بخش‌های عمومی و شهرستان‌ها توسط این کمیته تامین شده است.

رسولیان افزود: تولید ماسک به صورت خانگی با اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی به عنوان یک لایه محافظ توسط تولیدکنندگان استان انجام گرفته است و به زودی محل توزیع آن برای مردم اعلام می‌شود.

او تصریح کرد: کمیته تامین، توزیع و نظارت بر توزیع کالا‌های مورد نیاز برای پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی خود را متعهد می‌داند علاوه بر دانشگاه‌های علوم پزشکی، نیاز‌های پزشکان، پرستاران و کسانی را که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا تلاش می‌کنند، تامین کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه تامین اقلام یاد شده راه اصلی مبارزه با کرونا نیست، گفت: مهمترین شیوه برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری و شکستن زنجیره شیوع ویروس آن، ماندن در خانه و اجتناب از حضور در اجتماعات و اماکن عمومی است.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.