جدیدترین نسل نوت سامسونگ دارای باتری بزرگ‌تر از نسل‌های گذشته خود خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رغم شیوع کروناویروس و اقدامات اعمال شده توسط همه کشور‌ها که تحت تأثیر قرار گرفته اند، تجارت گوشی‌های هوشمند سامسونگ در حال پیشرفت است. این بدان معنی است که همانطور که سامسونگ چندی پیش اظهار داشت، گلکسی نوت ۲۰ امسال معرفی می‌شود.

در واقع، اطلاعات مربوط به پرچمدار بعدی سامسونگ در حال پخش شدن در فضای مجازی است، حتی با این وجود که ما حدود چهار ماه با رونمایی رسمی نوت ۲۰ فاصله داریم. یکی از مهمترین فناوری‌های موجود در تلفن، باتری است یعنی همان چیزی که دستگاه را برای مدت زمان طولانی فعال نگه می‌دارد.

اطلاعات گوشی جدید سامسونگ

سال گذشته، سامسونگ در نوت ۱۰ پلاس یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و در گلکسی نوت ۱۰ معمولی یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار داد. مطمئنا این که تنها به دلیل باتری بزرگ‌تر خریداران مجبور به پرداخت پول بیشتر شوند امری ناعادلانه است. به همین دلیل، نوت ۱۰ پلاس نسبت به نسخه معمولی دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر و حافظه بیشتری است.

وب سایت هلندی GalaxyClub متوجه شده است که ظرفیت نسخه معمولی گلکسی نوت ۲۰ برابر ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود که این گوشی را بین مدل‌های نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس قرار می‌دهد.

اگرچه این باتری دارای ظرفیت ۳۸۸۰ میلی آمپر ساعت است، اما در حقیقت ظرفیت معمولی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت است؛ یعنی همان باتری که در داخل مدل معمولی گلکسی S20 قرار گرفته است. بر اساس اتفاقات گذشته، با اطمینان می‌توان گفت که نوت ۲۰ پلاس از باتری بسیار بزرگتری بهره‌مند خواهد شد.


بیشتر بخوانید: حاشیه‌نویسی اختصاصی، قابلیت جدید نرم‌افزار Word


افزایش ظرفیت باتری گلکسی نوت ۲۰ نسبت به نسل پیشین آن

باتری بسیار بزرگ‌تر در نسل جدید نوت سامسونگ

ما امیدواریم که باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مانند گلکسی S20 اولترا داشته باشیم، اما سامسونگ به جای آن می‌تواند باتری "کوچکتر" ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی را نیز انتخاب کند. در هر صورت، شما باید برای نوت ۲۰ پلاس هزینه بیشتری بپردازید که البته تنها به باتری بزرگ‌تر مربوط نمی‌شود.

دقیقاً مانند سال‌های گذشته، سامسونگ در ماه آگوست از گلکسی نوت ۲۰ رونمایی خواهد کرد. اگرچه امسال بسیاری از شرکت‌ها مجبور بودند معرفی محصولات خود را به تأخیر بیاندازند، سامسونگ دو هفته پیش تائید کرد که هیچ برنامه‌ای برای تأخیر در عرضه پرچمدار بعدی این شرکت وجود ندارد. این بدان معناست که نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس احتمالاً در اواخر ماه اوت یا اوایل سپتامبر در بازار عرضه خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار