در گزارش زیر طرز تهیه یک دسر خوشمزه را به شما آموزش می دهیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گیلاس یک میوه تابستانی خوشمزه و پرطرفدار است. مصرف گیلاس باعث بالا بردن انرژی شما می‌شود. نکته اینجاست که بسیاری از قند‌های موجود در گیلاس قند‌های طبیعی هستند که باعث شاد شدن شما می‌شوند و انرژیتان را افزایش می‌دهند.

دسر گیلاس خوشمزه و پرطرفدار + طرز تهیه

مواد لازم:
بیسکویت.۱۵۰ گرم
خامه.۱۰۰ گرم خامه
پنیر خامه ای.۱۰۰ گرم
پودر قند.۲ قاشق غداخوری
گیلاس. به مقدار لازم

طرز تهیه:
ابتدا خامه صبحانه، پنیر خامه ای، پودر قندی که الک کردیم و وانیل را داخل یه کاسه می‌ریزیم و با همزن می‌زنیم تا خوب با هم مخلوط شده و صاف و یکدست شوند.

بیسکویت‌ها را هم داخل یه کیسه ریخته و با استفاده از گوشتکوب کاملا پودر می‌کنیم. از هر نوع و طعم بیسکویتی می‌توانید استفاده کنید، ولی به نظر من طعم و بافت بیسکویت‌های سبوس دار خیلی برای این دسر مناسب است. در نهایت گیلاس هارا هم با چاقو از وسط نصف کرده و هسته‌ها را جدا می‌کنیم.

اکنون مواد دسر حاضر است و باید داخل لیوان لایه لایه پر کنیم به این ترتیب که تقریبا یک ششم لیوان را با مخلوط پنیری پر می‌کنیم. حالا یک ششم بعدی را بیسکویت می‌ریزیم. اگر مایل باشید می‌توانید حدود یک قاشق سرخالی روی بیسکویت‌ها شیر بریزید تا بیسکویت‌ها کمی نرم شوند. این کار را ادامه می‌دهیم تا مواد تمام شود. در نهایت دسر را با خامه فرم گرفته تزیین کنید.‌
می‌توانید به جای گیلاس از توت فرنگی استفاده کنید. ترکیبش با پنیر و خامه خوشمزه می‌شود.

منبع: خبربانو

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.