رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری ۳ متهم پرونده سرقت‌های خشن همراه با تهدید قمه، چاقو، کشف ۵ دستگاه خودروی سرقتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ جواد شفیع زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سرقت های خشن خودروای سواری با استفاده از چاقو و اسپری فلفل در حاشیه شهر مشهد دستورات لازم برای پی گیری سریع پرونده صادر شد.
 
او افزود:کارآگاهان مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی تحقیقات گسترده خود را در این رابطه آغاز و با بررسی‌های علمی توانستند عاملان این سرقت را چهره زنی کردند.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه داد:‌ کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی‌های بعدی پرونده ۲ برادر که از متهمان سابقه دار بودند را درمخفیگاه شان واقع در حاشیه شهر مشهد دستگیر کردند.
 
شفیع زاده  بیان کرد: متهمان در برابر ادله پلیسی راهی جز بیان حقیقت نداشتند و به سرقت اعتراف کردند و تحقیقات از آن‌ها در حالی ادامه داشت که ۴ شاکی دیگر این پرونده نیز با مراجعه به پلیس آگاهی، پی گیری شکایت خود از این افراد شدند.
 
او تصریح کرد: متهمان پرونده راننده خودرو‌های سواری شخصی را با پیشنهاد کرایه زیاد وسوسه کرده و با کرایه دربستی خودرو، طعمه‌های خود را به حاشیه شهر کشانده و مرتکب سرقت‌های خشن می‌شدند.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که با دستورات تخصصی مقام قضایی تحقیقات از متهمان ادامه دارد، تاکیدکرد: شهروندانی که به این شیوه مورد سرقت واقع شده اند می‌توانند هر چه سریع‌تر برای پی گیری شکایت خود به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.