برخورد سه خودرو در جاده گناباد یک قربانی گرفت/کشف ۵ انبار کالای قاچاق در مشهد

مهم‌ترین حوادث امروز ( بیست و سوم فروردین ماه ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اسماعیل بهمن‌آبادی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: برخورد ۲ خودرو سواری با تریلی حمل سوخت در جاده گناباد به قاین یک کشته به جا گذاشت.
 
برخورد سه خودرو در جاده گناباد یک قربانی گرفت
 
او ادامه داد: این حادثه که بامداد امروز روی داد منجر به حریق تانکر حمل سوخت شد.
 
 

کشف ۵ انبار کالای قاچاق در مشهد

 
سرهنگ جواد شفیع زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از دپو مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در ۵ انبار در سطح مشهد دست یافتند.
 
او ادامه داد: پلیس پس از تکمیل تحقیقات اولیه پرونده و شناسایی انبار‌ها با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت، از مکان‌های موردنظر بازدید و انواع کالای قاچاق شامل؛ ۷ تن و ۵۰۰ کیلو مغز بادام خاکی، ۱۰ تن نخود، ۶۰ دستگاه پنکه و ۱۶ دستگاه اتو، ۱۸ تن ۹۷۵ کیلو اسید سیتریک و هزار و ۷۷۰ عدد ژل و اسپری ضد عفونی کننده قاچاق را کشف کردند.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به دستگیری ۶ متهم در این زمینه، گفت: بنا به نظر کارشناسان جمعا ارزش محموله‌های کشف شده از این ۵ انبار ۹ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال را برآورد شده است.
 
شفیع زاده افزود: از شهروندان تقاضا داریم در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در رابطه با قاچاق و احتکار کالا و لوازم اساسی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند تا پیگیری و اقدام‌های قانونی لازم در این رابطه به عمل آید.
 

دستگیری متهم به سرقت موتورسیکلت در تربت حیدریه

 
سرهنگ علی اکبر کیانی فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان تربت حیدریه، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ فردوسی قرار گرفت.
 
او ادامه داد: ماموران کلانتری با اشراف اطلاعاتی و جمع آوری اطلاعات اولیه از شیوه و شگرد متهم و تحقیقات گسترده به یک منزل مسکونی در حاشیه شهرستان که محل تردد افراد ناشناس بود مشکوک و در این زمینه یک متهم را دستگیر کردند.
 
 فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت: متهم دستگیرشده در بازجویی‌های به عمل آمده و با توجه به مستندات و ادله غیرقابل انکار به ۲۶ فقره سرقت موتورسیکلت و فروش آن‌ها به ۳ مالخر در سطح شهرستان اعتراف کرد.
 
کیانی با اشاره به دستگیری ۳ مالخر اموال مسروقه در این زمینه و کشف تعداد ۱۰ دستگاه موتورسیکلت به همراه تنه موتورسیکلت از متهمان، افزود: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
 
او تصریح کرد: شهروندان نسبت به ایمن کردن وسائط نقلیه خود در جهت پیشگیری از سرقت اقدام و هر گونه مورد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.
 

برخورد خودرو پژو ۲۰۶ با گله احشام یک میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشت

 
سرهنگ عباس نظافتی فرمانده انتظامی بردسکن گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ با گله احشام در یکی از محور‌های روستایی برخورد کرد که سبب  تلف شدن ۲۰ راس گوسفند شد.
 
فرمانده انتظامی بردسکن گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه برخورد یک دستگاه خودرو با گله گوسفندان در یکی از محور‌های شهرستان بردسکن، بلافاصله گشت تصادفات به محل حادثه اعزام شد.
 
نظافتی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ با گله احشام، تعداد ۲۰ رأس گوسفند تلف و یا مصدوم شده است.
 
او با اشاره به خسارت یک میلیارد ریالی این حادثه، تصریح کرد: علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، بی توجهی راننده سواری پژو ۲۰۶ به جلو هنگام رانندگی و عدم استفاده از علائم هشدار دهنده از سوی چوپان گله حین عبور احشام از جاده اعلام شده است.

 

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.