زالی گفت: در یک روز گذشته تعداد ۹۱ بیمار جدید در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های تهران بستری شدند.

به گزارش  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در اخبار شبکه پنج اظهار کرد: بر اساس پیش بینی‌ها میزان استفاده از مترو در هنگام عصر بیشتر از صبح شده و مسافران ناوگان حمل و نقل مترو ۱۰ درصد افزایش داشته است.

او دامه داد: یا باید زیر ساخت‌های مترو را تغییر داد که این موضوع غیر ممکن است و یا به همه مسافران مترو ماسک داده شود که در عمل نیز این مسئله ممکن نیست. من به مردم توصیه می‌کنم که از ماسک‌های دست دوز استفاده کنند هرچند که به اندازه ماسک‌های سه لایه و جراحی مفید نیست، اما تا حدی می‌تواند باعث حفاظت آن‌ها شود.

زالی تاکید کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۳۷ مورد جدید در بخش عادی و ۹۱ بیمار جدید در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده اند که میزان بیماران بستری جدید در بخش مراقبت‌های ویژه به اندازه ۷ درصد رشد داشته است.


بیشتر بخوانید: کاهش ۱۵۰۰ میلیاردی درآمد بیمارستان‌ها در بحران کرونا


او با اشاره به اینکه الگوی افراد در حال تغییر است، بیان کرد: تعداد ۵۴۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته از بیمارستان ترخیص شده اند. نکته قابل توجه این است که میزان افراد بهبودیافته نسبت به روز قبل کاهش پیدا کرده است. الگوی ما همانطور که قبلاً گفته‌ام تغییر کرده و بیماران بدحال به بیمارستان مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۳۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
خواهش میکنم تا دیر نشده از همه مسافران بخواهید بدون ماسک و دستکش وارد مترو نشوند .وزدن ماسک رو اجباری کنید
آخرین اخبار