فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ارتش جمهوری اسلامی یار و مددکار ملت ایران در همه صحنه‌های نبرد است.

ارتش یار و مددکار ملت ایران در همه صحنه‌های نبرد استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ یدالله کشاورز فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر ضمن تبریک سالروز ارتش جمهوری اسلامی ، بیان کرد: ارتش یکی از بازوان ملت ایران ، توانسته اند به وظیفه خود که پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی کشور هست به نحو احسن انجام دهد.

او ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی یار و مددکار ملت ایران در همه صحنه های نبرد چه در دوران دفاع مقدس و چه در دفاع از حرم اهل بیت (ع)می باشد.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر  با اشاره به حضور ارتش در نبرد بیولوژیک ، عنوان کرد : ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در کنار کادر درمان و همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مقابله با ویروس کرونا ایستاده است و فعالیتهای فراوان در شهرهای مختلف همچون ساخت بیمارستان صحرای و ضد عفونی شهرها انجام داده است .

سرهنگ کشاورز افزود: ارتش جمهوری اسلامی با استعانت از خداوند متعال همچنان پشت ولایت فقیه همراه با ارمانهای امام و رهبری بوده و خواهد بود.

مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع)، نیز بیان کرد: ارتش همچون دوران دفاع مقدس، امروز در همه صحنه‌ها موفق و سربلند هست.

حجت الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارگان‌های مهم و حیاتی نیرو‌های مسلح ایران را تشکیل می‌دهد وظیفه این ارگان مهم پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی کشور می‌باشد.

او ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران پیشینه‌ای درخشان و روشن، فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های فراوان در کارنامه خود دارد.

مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) با اشاره به موفق بودن ارتش در همه صحنه‌ها، عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی همان‌طور که در دوران دفاع مقدس از خود رشادت‌ها و فداکاری‌ها از خود نشان دادند، امروز هم همچنان در همه‌ی صحنه نبرد‌های همچون دفاع از حرم اهلبیت (ع) و دفاع بیولوڗیک موفق عمل کرده هست.

سرهنگ اعلمی‌نژاد عنوان کرد: از جمله فداکاری و از خودگذشتگی ارتش جمهوری اسلامی نیز درگیری با پژاک، جنگ با داعش و جنگ داخلی کردستان عراق می‌باشد که در این ماموریت‌ها موفق و پیروز عمل کرده هست.

انتهای پیام/م

برچسب ها: ارتش ، ولایت فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.