نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و استاندار بوشهر با صدور اطلاعیه‌هایی روز ارتش را گرامی داشتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و استاندار بوشهر در اطلاعیه‌هایی ۲۹ فروردین روز ارتش را تبریک گفتند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام خود به مناسبت روز ارتش آورده است: 

امام جمعه و استاندار بوشهر روز ارتش را گرامی داشتند

« الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبّ‏ الْعَالَمِين وَ صَلَّی اللهُ عَلی سیدنا محمد وآله الطاهرین سیما بقیة الله في الأرضین وَ لَعنَةُ اللهِ عَلی اَعدائِهِم اَجمَعين»

۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی می دارم و به همه ارتشیان عزیز و گرانقدر و خانواده‌های محترمشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سربلند و سرافراز در تمامی صحنه های سرنوشت‌ساز تاریخ ایران اسلامی می‌باشد.

حراست و صیانت از مرزهای کشور در برابر تهاجم و تهدید بیگانگان و توانمندی و خودکفایی در تولید صنایع دفاعیِ پیشرفته و قدرت بالای عملیات میدانی و مدیریت دانش بنیان نظامی و ایمان و تقوا و توکل بالای الهی و خدمات مردمی به موقع و مورد نیاز جامعه مانند امدادرسانی به مناطق زلزله زده و هجوم سیل و خدمات بهداشتی در شرایط خاص مانند مقابله با بیماری ویروس کرونا، موجب اقتدار، محبوبیت مردمی و کارآمدی همه‌جانبه بیشتر ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت اشراف فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» شده است.

صمیمانه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرماندهی کل قوا و همگان به ویژه ارتشیان عزیز تبریک عرض کرده و از تلاش های آن بزرگان تقدیر و تشکر می نمایم.

از خداوند تعجیل در ظهور حضرت بقیة الله الأعظم «روحی فداه» طول عمر با عزت مقام معظم رهبری و موفقیت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح را خواهانم و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می‌دارم.

پیام عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر نیز به مناسبت روز ارتش به شرح زیر است:

امام جمعه و استاندار بوشهر روز ارتش را گرامی داشتند

ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر ایثار، فداکاری، شجاعت مبتنی بر علوم نوین نظامی، دقیق و وطن دوست و آیینه تمام نمای رشادت دلیرمردانی است که در سخت‌ترین شرایط جان خود را برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی در طبق اخلاص نهادند.

کسانی که در طول هشت سال دفاع مقدس با حضور مقتدرانه خود، هر آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و حفظ حریم دین و میهن به‌کار بستند و نشان دادند که نیرو‌های کارآمد، پرافتخار و مقتدری هستند که با توکل به خدای متعال و الهام از مکتب سیدالشهدا (ع) همواره آماده دفاع از دین و میهن هستند.

ارتشیان ما نه تنها در زمینه دفاع از کشور که در تمام ماموریت‌ها و شرایط سخت همواره خوش درخشیدند و امروزه در راستای دفاع از سلامت مردم و دفع آفت فراگیر کرونا مردانه با تمام قوا وارد صحنه شده و دولت و ملت را یاری می‌رسانند.

جا دارد مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش را گرامی داشته، به تمام جان بر کف آن ارتش تبریک عرض نمایم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.