نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش رژه مدافعان وطن، یاوران سلامت را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش، نیرو‌های مسلح مستقر در استان بوشهر به علت شیوع ویروس کرونا به جای نمایش توان نظامی خود، با شرکت در رژه مدافعان وطن، یاوران سلامت، توان خود را برای حفاظت از سلامت مردم به نمایش گذاشتند.

فرمانده پایگاه هوایی ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در این مراسم گفت: نیرو‌های مسلح  برای مقابله با کرونا در کنار مردم هستند و خدمات گوناگونی به جامعه ارائه می‌دهند.

امیر علی اکبر طالب زاده افزود: هر سال در این روز نیرو‌های مسلح با نمایش تجهیزات نظامی خود قدرت و اقتدار خودکفایی شان را به نمایش می‌گذاشتند، اما امسال این کار در قالب رژه خودرو‌های ضد عفونی کننده در سطح شهر انجام می‌گیرد.

او ادامه داد: همچنین سه ایستگاه سلامت نیز در مناطق مختلف شهر بوشهر راه‌اندازی شده که غربالگری کرونا را انجام می‌دهند.

فرمانده پایگاه هوایی ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر بیان کرد: هنگام شیوع ویروس کرونا در کشور، قرارگاه زیستی امام رضا (ع) از سوی ارتش تشکیل شد که در فاصله کوتاهی بعداز آن در استان بوشهر نیز این قرارگاه فعالیت خود را با رعایت اصول زیست محیطی آغاز کرد.

طالب زاده عنوان کرد: نیرو‌های ارتش هر شب به وسیله خودرو‌های رفع آلودگی و با استفاده از پنج هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده معابر را ضد عفونی می‌کنند و این کار متوقف نشده‌است. 

او با اشاره به تولید و توزیع مواد ضد عفونی کننده و ماسک بین مردم گفت: افزون بر این، سه نقاهتگاه در پایگاه هوایی، پدافند هوایی و نیروی دریایی با ظرفیت ۵۵۰ تخت راه‌اندازی شده است.

فرمانده پایگاه هوایی ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر تاکید کرد: نیرو‌های مسلح تا شکست کامل ویروس کرونا در کنار مدافعان عرصه سلامت و مردم هستند و آن‌ها را تنها نخواهند گذاشت.

در این مراسم، خودرو‌های رفع آلودگی در شهر رژه رفتند و عملیات گند زدایی و رفع آلودگی از مناطق مختلف شهر بوشهر را انجام دادند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.