فرمانده سپاه زرند گفت: ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی در روستای چاه حسن از توابع منطقه سیل زده زهکلوت در مدت کمتر از ۴ روز احداث شد.

ساخت ۵۰ سرویس بهداشتی در کمتر از چهار روز در منطقه سیل زده زهکلوتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ اکبر کردی فرمانده سپاه زرند گفت: با توجه به بارندگی‌های سیل آسای اخیر در جنوب استان کرمان و ایجاد خسارت به اموال مردم و تخریب زیرساخت‌ها به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت، ساخت تعداد ۵۰ چشمه‌ی سرویس بهداشتی آن منطقه، به این ناحیه واگذار شد.

او افزود: هفته گذشته کار خرید اقلام مورد نیاز انجام و با حضور جمعی از پاسداران و بسیجیان با عنوان گروه جهادی شهید مدافع حرم علی عظیمی، عازم منطقه شدیم و کمتر از ۴ روز ۵۰ سرویس بهداشتی احداث و تحویل شد.

کردی تصریح کرد: هزینه ساخت این تعداد سرویس بهداشتی توسط مردم خیر شهرستان زرند پرداخت شده بود.

او بیان داشت: مردم زرند به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر کمک به آسیب دیدگان ویروس کرونا و اقشار بی بضاعت در رزمایش سراسری مومنانه با رمز یا صاحب الزمان (عج) لبیک خواهند گفت وهمراه خواهند شد.

با کمک‌های اهدایی مردم زرند، پاسدران و بسیجیان گروه جهادی شهید مدافع حرم علی عظیمی ناحیه زرند، ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی در روستای چاه حسن از توابع منطقه سیل زده زهکلوت در مدت کمتر از ۴ روز احداث شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار