مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و هشتم فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی شهرستان البرز حین کنترل خودرو‌ها در عوارضی آزاد راه قزوین – کرج به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سردار حاجیان افزود: ماموران پس از بازرسی دقیق از خودرو ۲۵ هزار قلم انواع مواد شونده و بهداشتی و نوشابه‌های نیروزا و خوراکی خارجی و فاقد هر گونه مدارک گمرک و حمل کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این خصوص محموله توقیف، ۴ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سارق منزل و کشف اموال مسروقه در الوند

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی وصول شکایت مبنی بر وقوع سرقت منزل، نظر به حساسیت موضوع، پرونده در دستور کار ماموران واحد تجسس کلانتری الوند قرار گرفت.

سرهنگ منصوری افزود: ماموران کلانتری طی تحقیقات و بررسی پلیسی موفق به شناسایی سارق سابقه دار در این سرقت شدند.

او تصریح کرد: سارق در یکی از مناطق شهر الوند دستگیر شد و در بازجویی به عمل آمده متهم ابتدا منکر هر گونه سرقت بود، اما پس مواجه با ادله و مستندات پلیس به محل نگهداری اموال مسروقه اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی مالبخته گفت: بخش زیادی از اموال مسرقه از محل اختفاء سارق کشف و به مالباخته واگذار شد.

مسافر اتوبوس با ۹ کیلوگرم مواد مخدر در دام پلیس قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین در عوارضی قزوین – کرج حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و بازرسی از خودرو را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود:ماموران در بازرسی از وسایل همراه یکی از مسافران اتوبوس ۸ کیلو و ۹۵۰ گرم و در بازرسی بدنی ۱۵۰ گرم تریاک کشف کردند و ۲ نفر هم در این خصوص دستگیر شدند.

سرهنگ خدایی اضافه کرد: متهمان که قصد انتقال مواد مخدر به استان‌های شمالی کشور را داشتند پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا حین گشت زنی در محور اشتهارد به قزوین به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سردار مهدی حاجیان افزود: در بازرسی از کامیون ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

او با اشاره به این که کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بالغ بر ۷۲۰ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: متهم برای رسیدگی به پرونده به مراجع قضائی معرفی و سوخت تحویل شرکت نفت شد.

دستگیری ۲ سارق و کشف ۳ فقره سرقت خودرو در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی تاکستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهر تاکستان، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی دستگیری عامل یا عاملان سرقت را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند، تصریح کرد: ماموران پلیس، متهمان را که قصد انجام سرقت دیگری را داشتند شناسایی و در یک عملیاتی غافلگیرانه دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان افزود: سارقان به ۳ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: با استفاده از وسایل ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان سارقان را از رسیدن به اهداف شومشان باز دارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار