مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و هفتم فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان البرز در حین گشت زنی در عوارضی قزوین- کرج به یک دستگاه خودروی نیسان وانت آبی مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه مأموران یگان امداد پس از توقف خودرو در بازرسی از آن متوجه بار شیرینی موجود در آن شدند، افزود: با توجه به برهه زمانی حساس به علت شیوع ویروس کرونا بلافاصله به عوامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان الوند اطلاع داده و در محل حاضر شدند.

سردار حاجیان تصریح کرد: پس از بررسی کارشناسان مقدار تقریبی هزار کیلوگرم شیرینی باقلوا فاقد مجوز بهداشتی کشف و مشخص شد فرد متخلف قصد انتقال این شیرینی‌ها از یکی از استان‌های شمال غربی به استان قزوین را داشته است که این محموله با هوشیاری ماموران توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشابه، بلافاصله موضوع را به سازمان‌های مربوطه اعلام کنند تا با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

ارتباط تلفنی فرماندهان و مسئولان انتظامی استان قزوین با مردم در سامانه ۱۹۷

دفتر نظارت همگانی بازرسی استان قزوین در اطلاعیه‌ای از ارتباط تلفنی فرماندهان و مسئولان انتظامی استان قزوین با مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت ضوابط بهداشتی خبر داد.

شهروندان و هم استانی‌ها قزوینی می‌توانند، در ساعات اداری به صورت تلفنی با شماره ۱۹۷ برای تعیین وقت برای ارتباط با فرمانده انتظامی استان قزوین تماس بگیرند و با انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و تشکر خود از عملکرد پلیس در تامین نظم و امنیت را ارائه کنند.

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و کرمان

سرهنگ علی بیگی سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ و انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ماموران از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط ۲ قاچاقچی از استان‌های جنوبی کشور مطلع شدند.

او افزود:ماموران قزوین پس از هماهنگی با استان کرمان و ارائه اطلاعات تکمیلی، با استقرار ماموران در محور‌های مواصلاتی و کنترل محور‌ها موفق به شناسایی کامیون مورد نظر شده و آن را متوقف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان اضافه کرد:در بازرسی از کامیون ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان کرمان معرفی شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.