مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و پنجم فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشرافیت خود بر روی قاچاقچیان فعال در امر حمل و انتقال مواد مخدر طی یک عملیات علمی و تخصصی از ورود یک محموله مواد مخدر از استان‌های جنوبی به سمت استان مطلع شدند.

او افزود: درهمین زمینه شب گذشته ماموران در یکی از محور‌های ورودی استان مستقر و خودروی تریلر مورد نظر را شناسایی و در شهر قزوین متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه این خودرو حامل بار هندوانه بود اظهار داشت: طی بازرسی‌های صورت گرفته ۱۰ کیسه و هر کیسه حاوی ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه این محموله به مقصد استان قزوین بارگیری شده بود اذعان داشت: در این رابطه راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان با هدف برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند ۶ معتاد متجاهر و ۱۲ نفر را به علت ارتکاب جرائمی از فبیل مزاحمت برای نوامیس، حمل سلاح سرد و مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۰۰ گرم انواع موادمخدر کشف کنند.

او با اشاره به اینکه در اجرای این طرح ۷ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مخدوش و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد تصریح کرد: در این طرح همچنین یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۰۰۰ سی سی قاچاق کشف و متهم نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: پلیس همواره با هنجار شکنان و کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت و قصد اختلال در نظم عمومی را داشته باشند، برخورد قانونی خواهد کرد.

سرهنگ خدایی در پایان از شهروندان خواست: از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با اطلاع هر گونه موارد مشکوک به پلیس، خدمتگزاران خود را در تامین امنیت جامه یاری کنند.

کشف ۸ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و زنجان

سرهنگ علی بیگی سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از حمل و انتقال مقادیری مواد مخدر توسط ۲ قاچاقچی با یک دستگاه سواری پژو شدند.

او افزود: ماموران قزوین با هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس استان زنجان و استقرار ماموران شهرستان خدابنده در محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان در کنترل خودرو‌های عبوری موفق به شناسایی خودروی مورد نظر شده و آن را متوقف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان اضافه کرد: در بازرسی ماموران از خودرو ۸ کیلو گرم تریاک کشف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان زنجان معرفی شدند.

دستگیری سارق خودرو در بوئین زهرا

سرهنگ حسین رشیدتبار فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عبور یک دستگاه خودرو سمند دارای سابقه سرقت در محور اشتهارد –بویین زهرا، بلافاصله ماموران انتظامی در محور ترانزیت مستقر و به کنترل محور پرداختند.

او با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۱۱ پاسداران با استقرار در میدان امام رضا (ع) و شگرد‌های پلیسی خودرو مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند افزود: در بررسی ماموران مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت از شهرستان نیشابور است که در یک اقدام عملیاتی سریع پلیسی ماموران، بلافاصله راننده دستگیر شدند.

سرهنگ رشید تبار گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار