مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از حاکمیت جوی نسبتا ناپایدار تا اواسط هفته آینده در سطح استان اردبیل خبر داد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده‌ی جوی نسبتاً ناپایدار بویژه در نواحی مرکزی و جنوبی استان اردبیل تا اواسط هفته آتی می‌باشد.

او بیان کرد: بر این اساس از عصر امروز (پنجشنبه ۲۸ فروردین) و طی روز جمعه (۲۹ فروردین) با نفوذ زبانه پرفشار خزری و نیز گذر امواج ناپایدار تراز میانی جو بر مقدار ابرناکی افزوده شده و با وزش باد خزری اندکی از دمای هوا کاسته خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: طی مدت مذکور در برخی از نواحی بویژه نواحی مرکزی و جنوبی استان اردبیل، بارش خفیف باران (گاهی بصورت رگبار باران) توام با مه انتظار می‌رود.

محمدی افزود: از روز شنبه (۳۰ فروردین) تا روز دوشنبه (۱ اردیبهشت) با توجه به گذر امواج کم دامنه تراز میانی جو و همراهی آن با شرایط فصلی و محلی در ساعات بعد از ظهر و عصر شاهد رشد ابر‌های همرفتی و در برخی نواحی بویژه شهرستان گرمی و مناطق مرکزی و جنوبی استان رگبار باران و یا رعد و برق (در نواحی کوهستانی با احتمال اصابت صاعقه) پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.