معاونت حوزه جوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: رزمایش همت جوانانه _کمک مومنانه باتوجه به فرامین رهبر معظم انقلاب ودستور به حمایت از اقشار کم درامد و نیازمند در ماه مبارک رمضان شروع به فعالیت کرد.

 دکتر نعیمی معاونت حوزه جوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: از ابتدای اسفند ماه در حرکتی خودجوش و مردمی مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان در استان و شهرستان‌ها برای تولید ماسک، گان‌های بیمارستانی، سردست و دستکش شروع به فعالیت کردند .

او ادامه داد: درشهر اصفهان نیز خانه جوانان اداره ورزش در مجموعه شهید نصر. تحت عنوان پویش همدلی برای خدمت به خط مقدم جبهه سلامت شروع بکار کرد و درحال حاضر با تولید ۵۰۰۰ ماسک و ۳۰۰۰ گان در روز یکی از بزرگترین پایگاه‌های ما در کشور میباشد و در دیگر شهر‌های استان بهارستان _خمینی شهر _نجف اباد _فریدن_باغ ابریشم _چادگان _ بقیه پایگاه‌های ما نیزدر حال خدمت خود جوش مردمی و عام المنفعه هستند که از گند زدایی مکان‌های عمومی تا تولیدات ماسک، گان، سردست، دستکش میباشد.

دکتر نعیمی گفت: در نیمه شعبان امسال باتوجه به فرامین مقام معظم رهبری انقلاب به حمایت از اقشار کم درامد و بی بزاعت در شرایط فعلی جامعه.حمایت همه جانبه سازمان‌های مردم نهاد جامعه با همکاری بسیج ورزشکاران و دیگر ارگان‌ها در دستور کار قرار گرفت که با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان برای این اقشار بسته‌های معیشتی تهیه و توزیع شود که عزیزان ما در ایام ماه مبارک رمضان نگرانی در این ضمینه نداشته باشند.

معاونت حوزه جوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: حدود  ۲۰ هزار بسته معیشتی در حال اماده سازی در حوزه اداره ورزش و جوانان استان اصفهان میباشد که انشالله قبل از ماه مبارک رمضان بدست این اقشار کم درامد خواهد رسید لازم بذکر است این رزمایش با نام همت جوانانه _کمک مومنانه در کلیه ادارات شهرستان‌های ورزش و جوانان استان اصفهان در حال اماده سازی و تدارکات لازم برای شروع این رزمایش گسترده و خدمت خداپسندانه هستند که انشالله در روز‌های اینده اطلاع دقیقتری درباره نحوه و چگونگی پخش این بسته‌های معیشتی به سمع و نظر شما خواهد رسید.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.