معاون بهره برداری شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان گفت:تولید دو میلیون و ۵۲۶ هزار تن چدن با بهره گیری از دو کوره بلند در شرکت ذوب آهن رکورد محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهرداد تولائیان معاون بهره برداری شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان گفت: این شرکت صنعتی بزرگ سال گذشته با گام بلند در دستیابی به رکورد در تولید چدن، امسال برای جهش تولید در سال جدید آماده شده است.

مهرداد تولائیان افزود: تولید دو میلیون و ۵۲۶ هزار تن چدن با بهره گیری از دو کوره بلند در شرکت ذوب آهن رکورد محسوب می‌شود و این رکورد نشان دهنده استفاده بهینه از امکانات وتجهیزات در اختیار و ارتقای بهره وری است و انتظار می‌رود این شرایط برای سال جدید حفظ شود.

او گفت: همچنین در سال گذشته انبوه سازی تولید ریل محقق شده و قرارداد‌هایی هم برای تحویل این محصول راهبردی به شرکت‌های زیر ساخت، گل گهر و متروی بهارستان منعقد شده و در سال جدید نیز تامین نیاز ریلی کشور در بخش‌های مختلف در دستور شرکت ذوب آهن اصفهان قرار گرفته است.

معاون بهره برداری شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان افزود: با توجه به بررسی و تحلیل بازار، محصولات جدید مورد نیاز ازجمله ریل معدن، انواع آرک معادن و انواع ورق سازه‌های فولادی تولید و به بازار عرضه شد.

مهرداد تولائیان گفت: با توجه به نامگذاری سال جدید تحت عنوان جهش تولید به فرموده رهبر معظم انقلاب تلاش می‌شود تولید را بهبود بخشید و با همدلی وهم افزایی صنعتگران ذوب آهن به تحقق جهش تولید کمک کرد.

ذوب‌آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترین تولید کننده محصولات طویل در خاورمیانه است که با ظرفیت سه میلیون و ۶۰۰ هزارتن فولاد، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.