شهردار بافران گفت: رزمایش همدلی و کمک مومنانه در راستای فرمایش مقام معظم رهبری با توجه به لزوم استمرار همدلی و مشارکت همه جانبه مردم تا شکست ویروس کرونا در این شهر برگزار می‌شود.

احمد دهقان شهردار بافران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با قدردانی از تلاش نیرو‌های سپاه، بسیج و نهاد‌های خدماتی در تهیه و تامین بسته‌های معیشتی و بهداشتی گفت: در شهر بافران، اولویت شناسایی خانواده‌های نیازمند که با حفظ کرامت آن‌ها بسته‌ توزیع شود که همت اصحاب رسانه در جذب خیرین می‌تواند به کمک مومنانه جهت رفع مشکلات معیشتی مردم کمک کند.

شهردار بافران با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان افزود: ماه پر از خیر و برکت رمضان ماه انفاق و دستگیری از نیازمندان است که امسال هزینه‌هایی که هر ساله صرف تهیه افطاری در این شهر انجام می‌گرفت، به همت مردم نیکوکار و مومن بافران، به منظور کمک به معیشت مردم نیازمند در نظر گرفته می‌شود.

او با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری رزمایش کمک مومنانه بیان کرد: این رزمایش جلوه‌ای از حکومت مهدوی است که با این رویکرد جهادی، می‌توانیم زمینه ساز ظهور حضرت، ولی عصر (عج) باشیم.

دهقان گفت:در این رزمایش که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم بافران از طریق انجمن خیریه فاطمه الزهرا (س) جمع آوری و سپس در فرماندهی سپاه متمرکز و در اختیار کسانی قرار می‌گیرد که بویژه از زمان شیوع بیماری کرونا بیشترین ضرر و زیان را متحمل شدند قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.