فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت:از زمان شیوع ویروس کرونا ۴۰۰ گروه جهادی همچون دوران دفاع مقدس با تمام توان وارد میدان شده‌اند و با تمام توان در تلاش برای کمک به نیازمندان در مقابله با ویروس کرونا هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: در رزمایش کمک به قشرهای آسیب پذیر در مقابله با کرونا از ظرفیت نهادها، دستگاه‌های دولتی مجامع خیران و سازمان‌های مردم‌نهاد استفاده می‌شود و هر فردی می‌تواند در این کار خیر مشارکت داشته باشد.

سردار مجتبی فدا افزود: رزمایش سراسری کمک مؤمنانه با هدف کمک به محرومان و افراد نیازمند و آسیب‌دیده همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا در استان آغاز شده و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی هود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۸۷۷۲۲۵۱ از سپاه صاحب الزمان ویا شماره حساب ۱- ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۱۹۱۹ بانک انصار واریز کنند.

او بر یکپارچه شدن کمک‌های مردمی، خیران، کمیته امداد وخیران تاکید کرد و افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده در هر شهرستان در همان منطقه و براساس شناسایی افراد بی بضاعت و نیازمند توزیع می‌شود.

سردار مجتبی فدا گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا ۴۰۰ گروه جهادی همچون دوران دفاع مقدس با تمام توان وارد میدان شده‌اند و با تمام توان در تلاش برای کمک به نیازمندان در مقابله با ویروس کرونا هستند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: تهیه وتوزیع مواد ضد عفونی کننده وتوزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی بین افراد نیازمند از جمله فعالیت‌های سپاه صاحب الزمان (عج) است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار