مدیر شبکه رادیو معارف منصوب شد

مسعود کاویانی با حکم معاون صدای رسانه ملی به عنوان مدیر شبکه رادیو معارف منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حمید شاه آبادی ،معاون صدای رسانه ملی  در حکمی مسعود کاویانی را به عنوان مدیر شبکه رادیو معارف منصوب کرد.


در این حکم ضمن استمرار ارتباط موثر با بیوت مراجع عظام، حوزه‌ها و شخصیت‌ها و نهاد‌های پژوهشی و دانشگاهی در حوزه معارف نسبت به انجام وظایف ذیل تاکید شده است.


بخشی از وظایف محول شده در این حکم بدین شرح است:‌
تبیین بسط و اجرایی نمودن سیاست‌های رسانه‌ای و راهبرد‌های دریافت شده از معاونت صدا و ایفا ء نقش موثر به عنوان رسانه مرجع در عرصه معارف و بسط و تعمیق اندیشه معارفی در کشور.


واکاوی مستمر محیط عملیاتی شبکه (مخاطبان، رقبا، ظرفیت‌ها و منابع در دسترس وتحولات محیطی و ..) با هدف مدیریت پیام.


نظارت و ارزیابی کمی و کیفی برنامه‌ای شبکه در فرآیند طرح، تولید تامین و پخش به منظور تضمین کیفت و اثربخشی برنامه ها.

مسعود کاویانی دارای سطح عالی حوزه و دانشجوی دکتری علوم سیاسی از نخستین روز‌های تاسیس شبکه رادیویی معارف در حوزه‌های برنامه سازی و مدیریت بخش‌هایی مختلف رادیو از جمله مدیر گروه خبر و اطلاع رسانی، تولید و پخش، قائم مقام رادیو مشغول به فعالیت  و به مدت ۱۷ ماه سرپرستی این رسانه دینی را عهده دار بود.

رادیو معارف، یکی از شبکه‌های رادیویی در ایران است، این رادیو وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در سال ۱۳۷۷ و هم زمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، به منظور گسترش مباحث معرفتی و با هدف پرداختن به حوزه‌های مختلف فرهنگ دینی، در شهر قم افتتاح شد که پخش ۲۴ ساعته دارد، این شبکه در نحوه پخش منحصربه‌فرد است و متفاوت از همه شبکه‌ها از پخش هر گونه ساز موسیقی پرهیز می‌کند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار