مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع)رادیو معارف خبر داد؛

پخش حقیقت جاویدان از موج رادیو معارف

مدیر گروه قرآن و اهل بیت (ع) رادیو معارف از پخش برنامه حقیقت جاودان در ماه محرم از این رسانه خبر داد.

پخش حقیقت جاویدان از موج رادیو معارفمحمودی ،مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف در ماه محرم گفت: برنامه حقیقت جاودان همزمان با آغاز  این ماه  از نهم شهریور ماه هر روز ساعت ۵:۳۰ از رادیو معارف پخش  و تکرار آن همان شب ساعت ۲۲:۳۰ تقدیم ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام خواهد شد.

او با بیان این که برنامه حقیقت جاودان به تبیین ابعاد قیام امام حسین(ع) با توجه به خطابه و نامه‌های آن بزرگوار می پردازد، ادامه داد:این برنامه  به همت گروه فرهنگ و جامعه رادیو معارف به تهیه کنندگی روح‌الله اسماعیلی و با اجرای حسن حیدرزاده و سید محمد مهدی رکنی به روی آنتن می رود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف ادامه داد:تبیین سیره هدایت‌گری و شخصیت، جایگاه امام حسین(ع) نزد پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع)، بررسی علل و ابعاد قیام سیدالشهدا(ع) و تأثیرات عمیق واقعه کربلا در طول تاریخ از موضوع‌هایی است که  حجت‌الاسلام سید محمدرضا نجفی‌نژاد به کارشناسی این موضوعات در این ویژه برنامه می پردازد.

رادیو معارف، یکی از شبکه‌های رادیویی در ایران است. این رادیو وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در سال ۱۳۷۷ و هم زمان با سالروز تولد فاطمه معصومه، به منظور گسترش مباحث معرفتی و با هدف پرداختن به حوزه‌های مختلف فرهنگ دینی، در شهر قم افتتاح شد که پخش ۲۴ ساعته دارد. این شبکه در نحوه پخش منحصربه‌فرد است و متفاوت از همه شبکه‌ها از پخش هر گونه ساز موسیقی پرهیز می‌کند.

انتهای پیام/ش

ویژه برنامه های رادیو معارف به مناسبت ماه محرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار