معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قم با کسب چهار عنوان برتر در بیست و دومین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها درخشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قم در بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها،در بخش گزارش های تولیدی،خبری و گویندگی خبر به چهار عنوان برتر دست یافت.

در بخش گزارش‌ های ویژه  با محوریت شعار سال،محبوبه آقانوری خبرنگار صدا و سیمای قم برای گزارش رنج بدون گنج رتبه اول را کسب کرد.

معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قم درخشید

 

در بخش گزارش‌های تولیدی و خبری، گزارش‌های سالک و واکسنی که بلای جان شد،اثر طاهره رئیس جعفری،خبرنگار صدا و سیمای قم  به عناوین دوم و سوم بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز دست یافت.

معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قم درخشید

زهرا شعبانی،گوینده خبر صدا و سیمای مرکز قم هم در این  جشنواره رتبه سوم  گویندگی  مجموعه خبر تلویزیونی را به خود اختصاص داد.

معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قم درخشید

پنج هزار و ۷۰۰ اثر به دبیرخانه بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها ارسال و ۵۳۰ اثر  داوری نهایی شد که از این میان ۳۳ اثر عنوان برتر را به خود اختصاص داد.

آیین تجلیل از برگزیدگان بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان ها بیست و پنجم تا  تا بیست و هفتم مرداد ماه به میزبانی  خراسان شمالی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ش

برگزیدگان بیست و دومین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار