۴۴۰۰ مورد پرونده تخلف از اصناف در سال گذشته تنظیم شد

سرپرست سازمان صمت استان سمنان گفت: در سال گذشته افزون بر ۵۹۶۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شد که ۴۴۰۰ مورد پرونده تخلف تنظیم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  تشنه دل سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: در سال گذشته افزون بر ۵۹۶۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام گرفته است که ۴۴۰۰ مورد پرونده تخلف با ارزش ریالی ۲۶۰ میلیارد ریال تنظیم شده است.

او افزود:در طرح نظارتی نوروز ۹۹ ، ۵۸۰ مورد پرونده تخلف طی ۷۵۰۰ بازرسی از واحدهای صنفی تنظیم و به مراجع زیربط ارجاع شده است.

تشنه دل ابراز داشت:طرح توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان از پایان فروردین ماه در سطح استان آغاز می شود .

این مقام استان اذعان داشت: ۲۳۰ تن برنج پاکستانی ، ۲۵۰ تن برنج هندی ، ۸۰ تن گوشت منجمد مرغ و ۸۰ تن گوشت قرمز منجمد و ۲۰۸ تن شکر در ایام نوروز ۹۹ و پایانی سال در سطح استان عرضه شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد:در ایام پایانی سال تا کنون ، ۶۱۴ تن پرتقال و ۲۹۹ تن سیب با نرخ دولتی ویژه تنظیم بازار شب عید در سطح استان توزیع شده است.

او در پایان گفت:طی ارزیابی صورت گرفته از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور ، استان سمنان از نظر رضایت مندی مردمی در رسیدگی به شکایات مردمی با ۷۷ درصد رسیدگی به شکایات رتبه چهارم در کل کشور را دارا می باشد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.