۷۱۸ مورد بازرسی از نانوایی‌های استان سمنان انجام شد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۷۱۸ مورد بازرسی و نظارت از نانوایی‌های استان، با توجه به شیوع کرونا، از ابتدای سال تا بیست و دوم فروردین ۹۹ انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به گشت‌های مشترک از واحد‌های نانوایی استان سمنان، افزود: از ابتدای سال تاکنون، ۱۵ گشت مشترک بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت غله، مرکز بهداشت، تعاون روستایی، اتاق اصناف، اتحادیه خبازان و سایر دستگاه‌های مرتبط با نظارت و ارتقای سطح بهداشت نانوایی‌ها، انجام شد.

او با بیان اینکه هفته‌ای دوبار گشت مشترک علاوه بر بازرسی روزانه از واحد‌های نانوایی استان سمنان انجام می‌شود، افزود: این اقدام، با توجه به حساسیت و نقش ویژه نانوایان در سلامت جامعه و پیشگیری از ویروس کرونا است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در این مدت، هیچ‌یک از نانوایی‌های استان به دلیل تخلف پلمب نشد و نکات بهداشتی به نانوایی‌ها گوشزد شده است.

این مقام مسئول ابراز کرد: به چهار نانوایی در استان سمنان تذکر بهداشتی گوشزد و سهمیه آرد این واحد‌ها به طور موقت، برای ضمانت اجرای امر تا برطرف شدن ایرادات بهداشتی، قطع شد. همچنین سه واحد نانوایی در استان سمنان پس از رفع ایرادات بهداشتی به چرخه تولید بازگشت و یک واحد کماکان در حال رفع ایراد است.

مهدی یحیایی یادآور شد: نظارت‌ها به منظور رعایت نکات بهداشتی از سوی نانوایی‌ها برای شکست ویروس کرونا افزایش یافته است و با متخلفان با جدیت برخورد می‌شود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.