معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:پیش‌بینی می‌شود با بازگشایی ادارات و واحد‌های صنفی شمار مبتلایان به کرونا افزایش یابد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بهمن روشنی گفت: در حال حاضر بیمارستان‌های گلستان، مرکز بیماری‌های ریوی نسیم با ۱۲ تخته ویژه، بیمارستان فارابی و محمدکرمانشاهی برای پذیرش بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است در ابتدا پیش بینی پذیرش یک هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان انجام شد و بر این اساس بیمارستان‌ها تجهیز شدند.

او بیان کرد: همچنین از نظر تعداد نیرو در حال حاضر کمبود نداریم و با توجه به اینکه بسیاری از بیمارستان‌ها به صورت نیمه فعال یا غیر فعال بودند نیرو‌های آن‌ها را به کمک بیمارستان‌های درگیر بیماری کرونا انتقال دادیم و در حال حاضر ۲۰۰ پرستار و شماری پزشک در انتظار ارائه خدمات به بیماران کرونایی هستند.

او عنوان کرد: از روز شنبه دستور بازگشایی مطب‌ها و کلینیک‌ها صادر شد که شاهد شلوغی برخی از مطب‌های پزشکان هستیم در حالی که مردم باید رعایت کنند و با توجه به اینکه هر پزشک در ساعت ۶ بیمار می‌تواند معاینه کند اتاق انتظار پزشکان نباید شلوغ باشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: بیماران باید از قرار گیری در مطب‌های شلوغ بپرهیزند و افراد دیگر را آلوده فرض کنند و نسبت به حفظ فاصله اقدام کنند و در صورت شلوغی، مکان را ترک کند این توصیه‌ها به ویژه برای افراد سالمند و دارای مشکلات زمینه‌ای جدی است.



انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.